UiO fikk prisen for Årets strategi i sosiale medier-konkurranse

DELER PRIS: Leder av sosiale medier-redaksjonen , Malin Littauer Yndesdal er godt fornøyd med at UiO har fått prisen Årets strategi 2021. Hun deler prisen med studenter og ansatte som har stilt opp. (Arkivfoto)

Foto: Ola Gamst Sæther

Universitetet i Oslo er tildelt førsteprisen i kategorien Årets strategi under Social Media Awards i 2021.

– Vi deler denne prisen med alle studenter, ansatte og forskere som stiller opp foran kamera og deler av sine historier. Det er avgjørende for at vi skal kunne gi andre et et innblikk i hvordan livet ved universitetet er, sier leder av sosiale medier-redaksjonen, Malin Littauer Yndesdal i en artikkel på UiOs nettsider

Social Media Awards er den fremste prisutdelingen for alle som jobber med sosiale medier i Norge, og hvert år er det sterk konkurranse om prisene. Universitetet i Oslo kom til finalen i fem av ti kategorier; Årets virksomhet, Årets profil/side/kanal, Årets team/avdeling, Årets organiske kampanje for «Studiestart med Magnus Devold» og Årets strategi som endte med seier.

 

Publisert 29. sep. 2021 10:49 - Sist endra 29. sep. 2021 10:49
Legg til kommentar

Logg inn for å kommentere

Ikkje UiO- eller Feide-brukar?
Opprett ein WebID-brukar for å kommentere