OsloMet brukte millioner på ny visuell profil

OsloMet- Storbyuniversitetet har brukt to millioner på å utvikle sin nye visuelle profil.

KOSTER DYRT: Det er dyrt å skifte visuell profil. Det har OsloMet erfart.

Det opplyser kommunikasjonsdirektør Sverre Molandssveen til studentavisa Universitas. Dette inkluderer 850 000 i honorar til designbyrået Uniform for utviklingen av logoen og den visuelle profilen. I tillegg kommer en halv million kroner på aktiviteter for forankring og involvering.

Også skiltene på OsloMet skal skiftes ut, etter at lærestedet skiftet navn fra Høgskolen i Oslo og Akershus fra nyttår.  Navneskiftet på skiltene vil komme på fem millioner kroner. Dermed blir det totale budsjettet for utvikling av ny profil for OsloMet på 15 millioner kroner, melder Universitas.

 

Emneord: Universitetspolitikk
Publisert 26. apr. 2018 10:05 - Sist endra 26. apr. 2018 10:05
Legg til kommentar

Logg inn for å kommentere

Ikkje UiO- eller Feide-brukar?
Opprett ein WebID-brukar for å kommentere