Det var i kategorien Forbrukar UiO og McCann saman kunna håva inn gullet for beste marknadsføringskampanje for 2003.
- Me er svært glade for å bli premierte på denne måten. Dette er ein stor honnør og ei fjør i hatten for dei marknadsføringsansvarlege i Informasjonsavdelinga, sjølv om dette er ein bransjepris, meiner Birgitte Blom som leier Prosjekt- og rådgjevingsseksjonen til Informasjonsavdelinga ved UiO. - Ein føresetnad for å bli vurdert er at kampanjen er tufta på ein strategi og at den har dokumenterte resultat. Ho meiner at arbeidet for å få gjennomført Kvalitetsreforma var ei medverkande årsak til at marknadsføringskampanjen blei så vellykka.
- Ville gjera noko annleis
- Det gjorde at det var lett å få til eit felles løft for alle einingane ved universitetet. Av same grunn blei det lettare å få gjennomslag for tiltak som ville vera både annleis og noko heilt anna enn det folk hadde venta seg av ein reklamekampanje frå UiO. Blant tiltaka var nok reklamefilmen den som skilde seg mest ut. Ho ynskjer også å gi honnør til universitetsleiinga for at dei gav klarsignal til å ta i bruk reklamefilmen.
- Rektor Arild Underdal sa etter den første visninga av
filmen at han heilt klart ikkje tilhøyrde målgruppa, men han
forstod at bodskapen ville nå fram hos ungdomane me ville
rekruttera til universitetet, fortel ho. Dessutan vil ho
trekkja fram det faktum at UiO allereie hadde ei
kommunikasjonsplattform og ein strategi klar før kampanjen
starta.
- Dermed kunne me gi klare føringar til byrået om kva bodskap
me ville uttrykkja i kampanjen vår, legg ho til. For eiga
rekning vil ho leggja til at tiltak som skulebesøk, omlegging
av nettsidene og open dag ved universitetet også har hatt
sitt å seia for at den samla marknadsføringsstrategien til
UiO blei vellykka.
Repeterer kampanjen i 2004
Den same dagen som prisen blei kunngjort, vedtok
Informasjonsavdelinga å ta i bruk ein liknande kampanje for
år 2004.
- Gullmedaljen til marknadsføringskampanjen vår viser at den
avgjerda var rett, slår Birgitte Blom fast.
Logg inn for å kommentere
Ikkje UiO- eller Feide-brukar?
Opprett ein WebID-brukar for å kommentere